Sunday, August 18, 2013

Surgical mouth mask

Ben je ready voor de aankomende seizoenen? Ik nog niet, moet namelijk nog dikke truien, mutsen, sjaals en mondmaskers aanschaffen.

Mijn redenen.

Persoonlijk vind ik mondmaskers mysterieus en een bijzondere item voor je outfit en uitstraling. Het zorgt ervoor dat je meer anoniem eruit gaat zien en het creëert een illusie dat je gezicht smaller gaat lijken. Ook ben je beschermt tegen griep en andere virussen. Wat ik het meest haat in de winter is dat ik moet fietsen met ijzige koude wind. Mijn gezicht voelt daardoor branderig aan. Met een sjaal kan ik wel mijn gezicht bedekken, maar ik ben geen fan dunne lange sjaals. Thuis heb ik alleen maar col sjaals liggen. Dus de perfecte manier om mijn winter probleem op te lossen: met mondmaskers!


In Azië is het normaal om mondmaskers te dragen. Ze willen niet besmet raken of besmetting verspreiden. Dat is de main reden. Andere willen iets verbergen, hebben het koud of vinden het fashionable. 





               

Wat vindt jij van mondmaskers? geschikt voor buiten or not?



Thanks for visiting
-Ashley