Wednesday, February 6, 2013

jewelry layering

- from meandlex.blogspot.com -

Ik had gemerkt dat mensen uit India,Afrika en Arabische landen veel sieradenlagen dragen. En ook vooral met veel details erbij. Laatste tijd bewonder ik ook zo'n stijl, heel apart en exotisch. Het aller beste voorbeeld met sieraden in lagen is toch wel de afbeelding hierboven.


tempest

Met sieraden layeren zou ik het liefst in combinatie met hele dikke,dunne en hangerige sieraden.  Toen ik op google naar jewelry layering zocht, vond ik niet echt wat ik zocht. Bijna alle combinaties waren anders,namelijk te simpel. zelf met ik fan van simpel,maar simpel met in combinatie met iets kleins maar toch detail rijk...wauw.




Dannijo heeft prachtige designs, maar ik moet toegeven: ze zijn niet zo prijzig. Voor de rest heb ik helaas ook niet zo veel afbeeldingen om jullie te laten inspireren. Want bijna alle foto's kan je vinden op meandlex. Gelukkig heb ik weer veel ideeën voor diy's. Bijvoorbeeld om zelf een geïnspireerde dannijo ketting te maken, zoeken naar oude sieraden en zelf een paar designs ontwerpen.
Ik begin echt van sieraden met veel details te houden...


xo ash.