Monday, February 24, 2014

''JUST A SAMURAI GUITARIST'' -Ishihara Takamasa

Just an   another   Handsome   long haired   JAPANESE/KOREAN Guitarist   with   perf. TATTOOS.



Ontmoet Ishihara Takamasa, ook wel bekend als M I Y A V I, een Japanse solo artiest die gepassioneerd gitaar speelt. Je herkent snel aan zijn stijl hoe hij zingt, speelt, danst en straalt. Niet veel mensen zijn fan

van J-pop, J-rock en Visual kei, maar hij heeft ook Engels gesproken liedjes. Ook moet ik zeggen dat hij een beetje anders is dan de rest. Natuurlijk heb ik niet echt zo veel ervaring met Japanse muziek, doordat de meeste album namen moeilijk zijn om te onthouden en op te zoeken. Dus vergelijken met alle andere Japanse bands kan ik helaas niet. Maar toch merk ik dat zijn muziek gewaagd en uniek is op zijn eigen manier. Je moet er maar van houden zou ik zeggen.



Co-Miyavi Worldwide
- MIYAVI IN MALAYSIA / Photo by Bobo

Vergeet zijn beanie, gouden ketting en tattoos..En let alleen op zijn gezicht: BADASS OF NIET!?  nee? oke. :c





UNBROKEN
Just wrapped!!!!!  演りきった...!!#UNBROKEN  @Instagram
 MIYAVI gaat als acteur in de film ''Unbroken'' spelen, die gedirigeerd zal worden door Angelina Jolie.  Hij gaat als Mutsuhiro "The Bird" Watanabes. Het zal dan ook een grote uitdaging voor hem worden en zijn eerste debuut als officiële acteur.



Hier is het officiële commentaar van MIYAVI:

“As a musician, and also with the fact that the subject of the movie was somewhat sensitive to the Japanese people, I questioned whether I should take a break from my craft to pursue this role, but after meeting Angie, it became clear to me that an underlying theme to this story is forgiveness, and I thought I might eventually become like a bridge between the two states and the world, by depicting the gruesomeness of the war. This idea resonated with me because that is exactly what I want to express through my music. I look forward to taking on this challenge whole-heartedly.”

De film ''Unbroken'' is gepland om in December 2014 uit te komen. Ik ben benieuwd! :3



Ik kan me totaal niet meer herinneren hoe ik MIYAVI had ontdekt. Misschien zag ik ergens een interessant plaatje van zijn lichaam met tattoos.

Reactie op zijn MV ''Secret'':
Ja, oke. Het is seksistisch, maar dan op een classy en kunst-achtige manier. Je kan zo een screenshot maken en de afbeelding gebruiken als een ELLE cover, right?


                                  Bron





Welke talen muziek luister jij? & Ken je MIYAVI al?


-Ash