Thursday, January 30, 2014

DIY s'mores gifset


Iemand verrassen met kleine cadeautjes als een pakket blijft altijd leuk. Het is budgetproof, creatief en verrassend, right?




Wat allemaal bijelkaar heeft gekost:
Wibra kokos koeken - €0,50
AH basic chocolade repen -
€3 × 0,39 = 1,17
Hema Marshmallows - 1,50
Hema stempel kussen - €2,50
Hema stempel set
€2,50Big Bazar Houten plankje - €1,79
Action transparant inpakpapier -
€0,50

Totaal: €9,46 

Van alles heb ik de helft gebruikt, omdat het te veel was voor een plankje. Met de andere helft kan je aan een ander persoon geven of natuurlijk voor jezelf gebruiken.



Van een kartonnen doos had ik de ribbeltjes gemaakt, voor als verfraaiing en om de lege bodem te bedekken.








Lekker voor boven de kaars, hehe.


Hema stempel set

Bij de Hema kan je veel leuke en basic kantoor spulletjes halen. Laatst vond ik daar veel schattige stempel setjes. Het effect van de stempel zelf vind ik zo prachtig. Het doet me gewoon denken aan die oude vintage tijden. Als ik mijn eigen visite kaartjes heb, laat ik ze niet drukken, maar dan ga ik met gelige en stevige kaartjes zelf bestempelen. Misschien kost het wel veel werk inderdaad, maar geeft zo'n leuk effect! Zie je 't al voor je? 


Wat gaf jij voor het laatst aan iemand?
Wat ik meestal oplet als ik een cadeau voor iemand koop is wat is zelf leuk vind. Afraffelend snel een cadeau voor iemand kopen vind ik niet waard en zonde van het geld. Just do it with love. Waar let jij op?





Thank you - Ash