Thursday, January 3, 2013

Infused fruit water

Eindelijk ben ik gemotiveerd om zomers  veel water te gaan drinken.Nu heb ik nog meer zin in het zomer.



Een van mijn goede voornemens voor 2013: meer bewegen en actief zijn in plaats van lui zijn.Daarbij hoort ook gezond eten vind ik, dat trouwens niet zo'n groot probleem voor mij is. Het enige wat ik zeker moet doen is alleen voldoende water drinken. Normaal hoort een mens ongeveer 2liter per dag water te drinken, terwijl ik minstens 1 half glaasje per dag drink. Gelukkig heb ik een geweldig idee gevonden om veel water te gaan drinken, namelijk: fruit water.

Je hebt alleen koud water,ijsklonten,en verschillende soorten fruit/groentes nodig.Alle combinaties zijn  mogelijk:citrus vruchten,bosbessen,tropische vruchten of groentes zoals komkommer,mint of rozemarijn. Doe alles in een glazen pot en laat het ongeveer 1dag intrekken in de koelkast.Met citrus vruchten zou ik in dunne plakken snijden. Zo simpel is het.

                             
                          Have fun & Bye.